Posílení sebevědomí

Posílení sebevědomí
10 typů, jak si efektivně posílit sebevědomí
Dělá vám problém projít místností plnou lidí bez toho, abyste měla sevřený žaludek? Nebo se setkat s bývalým partnerem? Změňte to!
Rady jsou i pro muže
 

 

 

 

 

5c7cbba46a5e5f5319b7945582fa5c8a.jpg
1. Soustřeďte se na své přednosti a silné stránky
"To nikdy nezvládnu!" Už předtím, než začnete s nějakým úkolem, spustí se první pochybnosti. Není divu, že své sebevědomí od začátku potlačujete, chybí vám elán a motivace to aspoň zkusit. Proto uděláte lépe, když se nebudete soustředit na své slabosti, ale na své silné stránky. Co zvládnu perfektně? Na co mohu být hrdá? A co se mi už podařilo, i když jsem si myslela, že to nevyjde? Motivujte se, věřte sama sobě a uvidíte: vaše vlastní stimulace vám pomůže dosáhnout vašeho cíle.
 
2. Kritiku si neberte příliš k srdci
Kritika od druhých může být zraňující a otřást sebevědomím. Nepřipusťte to! Myslete vždy na to, že kritika od druhého člověka není nic jiného, než jeho osobní názor. Protože vždy existuje někdo jiný, kdo si o vás může myslet něco úplně jiného.
Tip: Buďte otevřená vůči kritice, pak si ale v klidu vše promyslete, zjistěte, zda vůbec s takovým názorem souhlasíte, a pokud ne, jednoduše si ho neberte k srdci!
 
lady-oil-painting-francine.jpg
3. Nevztahujte si vše na sebe
Berte sama sebe vážně, ale ne příliš. Příklad: dvě kolegyně si povídají na chodbě a vy si hned myslíte: Bože, vždyť oni si povídají o mně! Vycházejte z toho, že každý člověk má svůj život a vy nejste v životě každého člověka ta nejdůležitější. A když přece jen pochybujete, přímo se kolegů zeptejte o kom mluví, a zjistíte, že vaše obavy nebyly namístě!
 
4. Zkuste se podívat sama na sebe objektivně
To je šílené: ta postava, ty vlasy, ty nohy ... Stop, konec! Přestaňte se srovnávat s topmodelkami a vyretušovanými herečkami. Nelze se pak divit, že vedle nich je vaše sebevědomí nulové. Jisté je, že ne každá máme v genech super postavu a krásnou tvářičku. Ale zkuste se posadit na lavičku v parku a pozorovat ženy, které procházejí kolem vás. Uvidíte, že na tom určitě nejste až tak špatně.
 

5. Pěstujte sport a slavte úspěchy

Určitě víte, že sport je důležitý nejen pro tělo, ale i duši. Ale sport dělá velmi dobře i sebevědomí. Proto si osvojte nové sportovní návyky. Nemusí to být právě maratón, ale co byste řekla na každodenní vyjížďku na kole nebo procházku? Určitě se přitom pobavíte a ještě vás to posílí.

 

6. Udělejte někdy něco bláznivého 
Věřte si, usmějte se na pěkného muže vedle v autě na křižovatce, překvapte svého šéfa skvělým pracovním návrhem, nabarvěte si vlasy. Protože pokud zůstanete stále stejná a nepokusíte se sem-tam vyčnívat z davu, lidé si vás nebudou všímat. Nebudete dostávat žádne ohlasy na svou osobu. Jestliže se stále nemůžete rozhodnout, zamyslete se, co se vám může v nejhorším případě stát. Nic? No tak do toho!

 
meditace afirmace.jpg
7. Naučte se říkat ne
Vaši přátelé chtějí, abyste jim pohlídala děti nebo pomohla při stěhování? Máma vás požádá, abyste s ní šli na kávu k tetě Irence? I když nemáte chuť ani čas, přesto řeknete ano - jako vždy. S tím je teď konec. Konečně se naučte říci ne. Jen tak se naučíte vážit si sama sebe. Procvičujte se v tom, jak některé věci odmítat. Zejména ty, které opravdu nechcete dělat a děláte je jen kvůli výčitkám svědomí. Uvidíte, že slovíčko ne vám udělá dobře. Pokud máte velký problém říci přímo ne, zkuste to například s odpovědí - "Ještě si to rozmyslím."

 
8. Vychutnejte si pěkné stránky života 
Vyražte na nákupy s přítelkyněmi, jděte s partnerem na večeři, buďte zde pro děti. To vše je nepopsatelně krásné. Protože oni vás akceptují takovou, jaká jste, se všemi slabostmi a chybami. Ale závisí to na správné směsi: Být stále jen ve společnosti je vyčerpávající. Proto je stejně důležité vyhradit si čas i jen pro sebe. Masáž, koupel nebo odpoledne nad knihou jsou nejlepší ochranou proti krizi ega.

 
Floral-Canvas-Wall-Art-Wall-Hand-Classical-Background-High-Quality-Beautiful-Nude-Women-Hand-Painted-Oil.jpg
9. Životem jděte s otevřenýma očima 
Chuť získávat nové znalosti a informace, zájem o druhé i o všeobecné dění - to vše podporuje aktivní účast na životě. Zkuste se někdy zeptat kolegyně, jestli je její muž opět zdravý nebo jak to jde jejímu synovi ve škole. Nebo mluvte se svým otcem o aktuálních zprávách v novinách. Protože čím víc víte a máte alespoň nějaké tušení o věcech, které se dějí kolem vás, tím víc vás budou druzí obdivovat a každý se vás bude ptát na názor. Tím se budete cítit zaručeně jistější.

 
10. Vědomě pracujte na svém vyzařování
Zkuste si odpozorovat: jak dlouho vydržíte udržovat oční kontakt s cizím člověkem? Ne víc než sekundu? tak to byste na tom měla začít bezpodmínečně pracovat, protože vaše síla se projevuje také ve schopnosti dívat se lidem do očí. Sebevědomé vystupování je také nesmírně důležité a vůbec není tak těžké. Zkuste se udělat větší, než jste - váhu rozdělte rovnoměrně na obě nohy, hlavu a záda držte rovně.

 
Tělo-dokáže-čemu-mysl-věří_-copy-2.png
Efekt: spolu s vámi se rozzáří každá místnost a to je pocit, který budete milovat.
 
Zápatí stránek

Skutečné krásy se můžeš dotknout jen srdcem. 

Jméno / odeslat anonymně
Opište prosím kontrolní kód "1168"
Ariel, díky za osobní setkání s Tebou.
Krása se v tobě ukrývá
Děkuji s láskou k sobě i tobě
Ariel
Ariel, díky za osobní setkání s Tebou.
Krása se v tobě ukrývá
Děkuji s láskou k sobě i tobě
Ariel
Ariel, díky za osobní stkání.
Krása se v tobě ukrývá
Děkuji s láskou k sobě i tobě
Ariel
Krása se v tobě ukrývá
Děkuji s láskou k sobě i tobě
Ariel
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one